Välkomna Till Min Värld!

Hej Och välkomna till min nya blogg...Vad är jag för tjej då.?Jo, det kommer ni tids nog att få reda på.
Det vill säga om ni fortsätter läsa min blogg...=D

Vem är jag då?

En fejkblond tös med stark vilja och kan besegra allt(nästan).
Jag är en väldigt stark och självständig brud med skinn på näsan som inte är rädd för att ta en debatt.
Jag har många åsikter gällande många ämnen och kommer ta upp väldigt många här i bloggen.

Jag är en väldigt speciell Blondin elr "Bimbo" som min stil kallas av många..

Jag är Blond, Storbystad(ÄKTA), Älskar ROSA, Playboy och "skimpy" outfits..Korta kjolar, höga stövlar..Ja,  den så kallade "Barbie stilen" helt enkelt..

MEN...Det är bar min yta...

Som person  är jag väldigt annorlunda...
Jag rappar, ksriver texter..Älskar att skämta...Är inte rädd för att ta en diskussion...Jag är inte rädd för att en nagel ska gå av, Jag gräver mer än gärna i jorden efter mask innan jag ska fiska...En riktigt lantis...
På krogen står jag inte o slänger med håret och skrattar åt allt du säger...Dansar du för nära elr rör mig blir det en armbåge i ryggen elr magen.(syftar på grabbar)....

Det är så kul att lura folk med sitt utseende..Speciellt killar på krogen..dom förväntar sig aldrig det svaret dom får tillbaks Hahaha...

Jag har en underbar pojkvän som lyser upp mitt liv och som jag älskar mer än ord kan beskriva.

Jag drömmer om ett liv i rampljuset som artist och vill gärna bo i L.A..

Mina förebilder är: Eminem, Carlina Gynning,och Christina Aguilera...
Vill ni veta mer om mig oxh min vardag så får ni fortsätta läsa min blogg...

Ska försöka skapa kategorier men vet ej hur man gör...nån som kan hjälpa?

Bloggen kommer handla om allt möjligt...min vardag, kändisar, ämnen jag kommer ta upp..Ja, allt...


Kommer skriva lite om min sjukdom också...Har ett medfött hjärtfel..Och det senaste året har inte varit så kul...Så känner att jag behöver skriva av mig...

Varför valde jag namnet...www.SuperBiitch.blogg.se...Jo, för att jag anser mig själv vara en och då menar jag inte elak och arrogant utan jag menar att jag är en stark brud som klarar mig själv...Och har hitills klarat guds alla test han har gjort för mig...


XOxo Moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0