Bananflugorna Invarderar!

Hahah nae..Riktigt så illa är det väl kanske inte..Men snart så...

Har ju varit sjuk nu i en vecka..och har ingen ork samt svårt att röra mig..Men måste försöka städa lite idag faktiskt,..
MÅSTE..
Måste diska och plocka undan..Och boka tvätttid fast  det får vänta tills imorgon..
Gud, vad jag längtar tills vi flyttar till en större lägenhet...
Jag får panik i min lilla 1:a...Jag har för mkt saker..elr hälften är väl skit och borde slängas men ändå..
Jag hoppas vi hittar ett ställe med klädkammare..Den ska jag ha då..det har jag blivit lovad=D..
Vi tjejer har ju blivit lite "Walk in Closet-skadade" tack vare både kändisvärlden och Sex and the city...

Hahah

Ah just det..Nu har jag äntligen fått en ny datasladd..Så funkar datorn galant..Och det går att se filmer också på den...det gick det inte förrut pga att sladden inte var helt 100..men skönt att veta att slöheten inte var pga Virus...

Ne, ska väl försöka ta mig i kragen och fixa lite också..Skriver mer sen...

Läste att Blondinbella skulle ta en paus..Väldigt tråkigt tycker jag ..älskar hennes blogg..Måste läsa den varje dag..så hoppas hon är tillbaks snart...


XOxo Barbie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0